Rabo ClubSupport

Ingediend door Marcel op do, 10/01/2020 - 16:18
Rabo Club Actie

Rabo ClubSupport

Goed voor jouw club & geweldig voor de buurt

Geachte leden

Wij hebben uw hulp nodig. Wij doen ook dit jaar mee aan de

Rabo ClubSupport actie.

Een actie waar de klanten stemmen op goede doelen en verenigingen. Je moet wel lid van de Rabobank zijn om mee te mogen stemmen. Ben je nog geen lid kun je dat hier worden: https://www.rabo-clubsupport.nl/salland/lid-worden Voor 5 oktober wordt je dan een code toegestuurd en vanaf die dag kun je stemmen. Je kunt dan maximaal twee keer stemmen op onze vereniging. Graag!

Waarom doen we mee?

De vereniging heeft dit jaar hoge kosten aan nieuw hekwerk op complex noord gehad. Daar moest 60 meter hekwerk vernieuwd worden. Het begon al gevaarlijk te worden ivm veel rotte palen. Inmiddels is in de laatste week van augustus het nieuwe hekwerk geplaatst en afgewerkt. Dit met behulp van veel vrijwilligers. De rekening moet nog wel betaald worden. We hopen dat we via Rabo Clubsupport dit voor een deel kunnen betalen. Het bestuur

Geen computer: geef uw stemkaart aan iemand van het bestuur. Uw vrienden en bekenden mogen gerust op onze vereniging stemmen. Je moet lid van de bank zijn. Klant zijn is niet voldoende. Stem op ons in de Rabo App of via rabobank.nl/clubsupport Rabo_Clubsupport_Volkstuindersvereninging_Raalte

We staan onder het thema "Natuur en milieu"